- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Dowiedz się więcej o swoich klientach i odkryj, które strategie marketingowe są dla nich najlepsze, dzięki naszym narzędziom do raportowania i analizy e-commerce.
Zacznij za darmoPełny dostęp. Bez karty kredytowej.
Highly rated & popular with merchants in USA
Z łatwością śledź sprzedaż generowaną przez Omnisend za pomocą precyzyjnej atrybucji przychodów i raportowaniu. Analizuj sprzedaż generowaną we wszystkich kampaniach oraz automatyzacjach, zyskując praktyczne zestawienie z danymi o zyskach. Zobacz pełny obraz!
Nasza segmentacja oparta na cyklu życia klienta umożliwia retencję bez zgadywania. Omnisend dynamicznie określa etap cyklu życia każdego klienta i przedstawia te dane w formie przejrzystej mapy etapów cyklu życia. W ten sposób możesz ustalać priorytety i personalizować swoje strategie retencji pod kątem najcenniejszych kupujących, utrzymując markę na pierwszym miejscu i zwiększając liczbę ponownych zakupów.
Uzyskaj pełny obraz zagregowanych wskaźników wydajności i elastyczność, by móc dogłębnie analizować dane szczegółowe za pomocą naszych pulpitów zaawansowanego raportowania.
Wszystkie wskaźniki sprzedaży i wydajności - w jednym miejscu. Łatwo dostępne do monitorowania, filtrowania i pracy z nimi.
Zobacz, które kampanie i przepływy pracy przynoszą największe zyski i które segmenty wykazują największe zaangażowanie.
Porównuj skuteczność wiadomości e-mail, SMS-ów i innych kanałów pod kątem różnych kluczowych wskaźników, aby zoptymalizować swoją wielokanałową strategię.
Monitoruj dokładnie, jakie przychody generują Twoje kampanie i przepływy pracy na wielu urządzeniach i kanałach.
Udoskonalaj swoją strategię marketingu wielokanałowego dzięki atrybucji na poziomie kanału i raportowaniu dla powiadomień e-mail, SMS i push.
Ustaw atrybucję tak, aby odzwierciedlała Twoją strategię i potrzeby – okno atrybucji zamówienia można w pełni dostosować.
Monitoruj i porównuj, jak zmieniają się Twoje listy e-mailowe i SMS-owe, bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego.
Zobacz, które formularze dostarczają najwięcej kontaktów, a które wymagają jeszcze poprawek.
Łatwo dostępne dane śledzenia stron internetowych, dzięki którym możesz zrozumieć zachowanie odwiedzających i podjąć działania, aby utrzymać ich zaangażowanie.