- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Wyobraź sobie, że dokładnie wiesz, którzy klienci wymagają ponownego zaangażowania, bez konieczności sortowania danych. Segmentacja cyklu życia klienta Omnisend, oparta na sztucznej inteligencji, właśnie to za Ciebie zrobi.
Zacznij za darmoHighly rated & popular with merchants in USA
Segmentacja oparta na cyklu życia klienta pomaga targetować i personalizować wiadomości reaktywacyjne, biorąc pod uwagę czas ostatniego zamówienia, ilość zamówień czy ich wartość. Zamiast ręcznie obliczać i wprowadzać te dane, nasze algorytmy sztucznej inteligencji dostarczą Ci dynamicznie opracowaną segmentację, zwaną etapami cyklu życia. W ten sposób otrzymujesz inteligentną, dynamicznie opracowaną segmentację klientów, która ułatwi Ci personalizację taktyk retencji i zwiększy jej skuteczność.
Mapa etapów cyklu życia to niesamowita szansa dla małej firmy. To działanie, które zwykle wymaga zaangażowania całego zespołu marketingowego. Dzięki Omnisend zyskujemy prosty sposób, by w jednym miejscu zobaczyć nawyki i zwyczaje zakupowe naszych klientów, co bardzo pomogło nam w dotarciu do różnych grup. Konkurujemy z większymi firmami, a dzięki temu docieramy do nich w odpowiednim czasie.
Mapa etapów cyklu życia to dynamiczna reprezentacja w czasie rzeczywistym wszystkich Twoich kupujących w podziale na ich obecny etap cyklu życia. To umożliwia przejrzyste zrozumienie rozkładu Twojej bazy klientów i niejako pełni rolę wizualnego przewodnika identyfikującego najważniejsze segmenty, które wymagają reaktywacji.
Odzyskuj klientów, którzy są skłonni zrezygnować, reaktywując te kontakty na etapie: „Zaraz stracisz”, „Nie możesz stracić” i „Zagrożone”.
Zrób wszystko, by jak najlepiej obsłużyć (i utrzymać) częstych, wartościowych kupujących na etapach: ,,Mistrz" i ,,Lojalny klient".
Połącz segmenty górnego rzędu z mapy etapów cyklu życia, aby stworzyć jeden segment klientów o wysokiej wartości cyklu życia klienta i zsynchronizuj go, aby utworzyć grupę podobnych na Facebooku i Google.
Jesteś nowy w marketingu i strategiach retencji? Chętnie Ci pomożemy! Zapoznaj się z wbudowanymi przewodnikami dotyczącymi retencji zawierającymi praktyczne wskazówki, jak wykorzystywać każdy segment cyklu życia. Dowiesz się, które przepływy pracy, kanały lub rodzaje kampanii najlepiej nadają się do utrzymania Twoich klientów na różnych etapach cyklu życia.
Koniec z arkuszami kalkulacyjnymi i skomplikowanym dopasowywaniem danych. Skorzystaj z BEZPŁATNYCH narzędzi Customer Intelligence Omnisend do segmentacji klientów opartej na danych i konwertuj większą ilość klientów za pomocą odpowiednich wiadomości.
Zapobiegaj odpływowi klientów, pielęgnuj relacje z najlepszymi z nich i znajduj jeszcze bardziej wartościowych, korzystając z segmentacji opartej na cyklu życia.
Identyfikuj najlepsze produkty dla określonych segmentów klientów i twórz precyzyjnie targetowane promocje.
Segmentuj klientów na podstawie etapu lejka, na którym zrezygnowali z zakupu, i popraw konwersję.