- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Upewnij się, że aktywnie budujesz relacje po tym, jak Twoi klienci dokonają zakupu. W końcu udany, długotrwały sukces w biznesie opiera się na świetnych relacjach z klientem. Dowiedz się, czy klienci są zadowoleni z Twoich produktów, konfigurując automatyczne wysyłanie wiadomości z prośbą o opinię na kilka dni lub tygodni po zakupie. W ten sposób możesz uzyskać prawdziwe informacje zwrotne, dzięki którym znacznie lepiej zrozumiesz swoich klientów. A wtedy możesz zaoferować im lepsze produkty i zapewnić znacznie większą satysfakcję.
Uzyskiwanie opinii o produktach może być trudne. Klienci są zajęci, więc czasem po dokonaniu zakupu, możesz stracić z nimi kontakt. Ale wcale nie musi tak być. Skonfiguruj e-maile po zakupach, gdy klienci już cieszą się Twoimi produktami i poproś o ich opinię, w zamian proponując ofertę specjalną albo bonusy za polecenie Twoich produktów. W ten sposób otrzymasz nie tylko opinię zwrotną, którą możesz wykorzystać w swoim sklepie, ale także dasz klientom powód do ponownego zakupu.