- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Automatycznie zwiększ sprzedaż online, sugerując powiązane produkty w oparciu o konkretny produkt, który Twoi klienci już kupili. Takie produkty mogą należeć do innej kategorii produktowej, ale muszą stanowić uzupełnienie tego, co klient już kupił – jak na przykład krótkie spodenki i trampki do koszulki.
Techniki sprzedaży krzyżowej są często wykorzystywane w ramach zakupów tu i teraz (np. pomyśl o wszelkiego rodzaju wielopakach!), ale taktyka ta może również doskonale sprawdzić się w przypadku wysyłania wiadomości e-mail po dokonaniu zakupu. Tylko pamiętaj, że celem takiego działania nie jest po prostu sprzedanie większej ilości produktów, lecz zwiększenie wartości koszyka z pierwszego zakupu. Prawidłowo wdrożone techniki cross-sellingu są naturalne i poprawiają doświadczenia zakupowe klienta, oferując mu produkty uzupełniające, które mogą zwiększyć wartość początkowego zakupu. Na przykład, łącząc spódnicę z bluzką z golfem, nie tylko zwiększasz swoje szanse na wygenerowanie większych przychodów od tego samego klienta, ale także pokazujesz szeroki asortyment swoich produktów.
Korzystając z automatyzacji sprzedaży krzyżowej, pamiętaj, że dodatkowe oferty mogą przekonać klienta do szybszego dokonania dodatkowego zakupu. Rozważ zaoferowanie klientom kodu rabatowego lub bezpłatnej wysyłki przy następnym zakupie. Nie zapominaj, że zdobycie nowego klienta jest o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącego, więc okaż mu trochę zainteresowania.
Przekonaj tych, którzy już zdecydowali się na zakup w Twoim sklepie, aby dodali więcej produktów do koszyka. Sprzedaż krzyżowa to świetny sposób na zwiększenie średniej wartości zamówienia wśród klientów, którzy są już na ostatnim etapie swojej zakupowej podróży. Rekomendując idealny, najbardziej odpowiedni produkt, możesz zachęcić klienta do większych zakupów lub szybszej konwersji. Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z opcji sprzedaży krzyżowej tutaj..