- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Nasz edytor automatyzacji umożliwia łatwe tworzenie i dostosowywanie zautomatyzowanego zestawu wiadomości do klienta bez znajomości kodowania. Dodawaj powiadomienia e-mail, SMS i web push, aktywuj ścieżki zgodnie z zachowaniem klienta lub przeprowadź testy A/B, jeśli nie jesteś pewien, w którą stronę iść.
Zacznij za darmoPełny dostęp. Bez karty kredytowej.
Highly rated & popular with merchants in USA
Nie musisz posiadać zaawansowanych umiejętności, aby stworzyć automatyzację, która napędzi Twoją sprzedaż. Dzięki naszemu edytorowi automatyzacji „Drag & Drop” możesz dostosowywać sekwencję, dodawać i usuwać dodatkowe kanały, klonować wiadomości, dokonywać podziałów i w pełni dostosowywać automatyzację. Wszystko jest wyświetlane i wizualizowane, abyś mógł łatwo zrozumieć, kiedy i co zobaczy Twój klient.
Na tym właśnie polega prostota zautomatyzowanych przepływów pracy. Pracowałam z kilkoma różnymi platformami online do obsługi wiadomości e-mail. W przypadku Omnisend konfiguracja jest bardzo prosta i w razie potrzeby łatwo można wprowadzić zmiany.
Stacey Dixon
Projektant graficzny
Przyciągaj uwagę swoich klientów za pomocą różnych kanałów - włącz powiadomienia e-mail, SMS lub web push do jednego przepływu pracy, aby zmaksymalizować możliwość konwersji klientów.
Stwórz automatyzacje ważną dla Twoich klientów. Jak? W ramach jednej automatyzacji możesz przeprowadzić test A/B, podzielić automatyzację na segmenty, dodać wyzwalacze behawioralne, aby lepiej zrozumieć, w którą stronę iść.
Określ, co uruchomi Twoją automatyzację: aktywność zakupowa, segmentacje wejścia/wyjścia, aktywność przeglądania, wypełnianie formularzy czy może niestandardowe wydarzenia.
Podziel swoich odbiorców na podstawie różnych filtrów i wysyłaj wiadomości różnymi ścieżkami.
Przetestuj, który kanał, bodziec lub temat generuje najwięcej konwersji i podejmuj decyzje oparte na danych, by usprawniać swoje przepływy pracy.
Śledź dane dotyczące sprzedaży i zaangażowania dla każdego komunikatu w przepływie pracy, aby zoptymalizować automatyzację bez opuszczania edytora automatyzacji.