Main meniu
Main meniu
SYNCHRONIZACJA ODBIORCÓW REKLAM

Docieraj do swoich kontaktów na Facebooku i w Google

Wbudowana synchronizacja odbiorców Omnisend umożliwia dynamiczną synchronizację segmentów kontaktowych z Facebookiem i Google w celu skuteczniejszego targetowania reklam.

Zacznij za darmo

Pełny dostęp. Bez karty kredytowej.

Highly rated & popular with merchants in USA

Przygotuj się na reklamę bez plików cookies

Audience Sync umożliwia retargetowanie kontaktów na Facebooku i w Google przy użyciu ich adresów e-mail, a nie plików cookie. Oznacza to, że będziesz mógł kontynuować segmentację i kierowanie reklam do różnych grup odbiorców.

#01
Bez plików CSV

Zsynchronizuj segmenty zdefiniowane w Omnisend z bazą kontaktów za pomocą paru kliknięć i zapomnij o ręcznej pracy z plikami CSV.

#02
Precyzyjnie targetowane segmenty

Użyj segmentacji Omnisend, aby wykorzystać dane klientów i retargetować lub opracować sprecyzowaną, opartą na danych, bazę podobnych odbiorców.

#03
Aktualna baza odbiorców

W przeciwieństwie do innych rozwiązań oferujących cogodzinną synchronizację danych Omnisend synchronizuje Twoje kontakty z Facebookiem co 5-15 minut, dzięki czemu baza Twoich odbiorców jest zawsze aktualna.

Prosty i przejrzysty cennik

Nasz cennik SMS opiera się na systemie subskrypcji kredytów SMS - można je wykorzystać do wysyłania zarówno wiadomości SMS, jak i MMS. Możesz w dowolnym momencie rozpocząć, uzupełnić i anulować subskrypcję kredytów SMS w dowolnym momencie.

Prosty i przejrzysty cennik
Sprawdź
Facebook Custom Audiences

Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem reklamowym na Facebooku jako Custom Audiences. Możesz kierować do nich reklamy na Facebooku i na Instagramie..

Sprawdź
Google Customer Match

Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem Google Ads i mogą być używane jako grupy odbiorców Customer Match. Możesz kierować do nich reklamy w Google Search, Display, Gmail i Youtube.

Wykorzystaj naszą skuteczną segmentację

Wyjdź poza grupę „wszyscy odbiorcy” i kieruj reklamy do konkretnych osób, korzystając z naszej elastycznej segmentacji, skoncentrowanej na e-commerce. Segmentuj na podstawie historii zakupów, etapów cyklu życia klienta i innych zmiennych behawioralnych, aby tworzyć wartościowe segmenty o wysokiej konwersji i docierać do nich za pośrednictwem kanałów własnych lub płatnych.

Wykorzystaj naszą skuteczną segmentację

Usprawnij targetowanie reklam

Icon 1
Retargetuj swoje kontakty

Zwiększ swój zasięg i szanse na konwersję, retargetując mniej aktywnych klientów lub najnowsze kontakty.

Icon 2
Twórz lepsze grupy podobnych odbiorców

Wykorzystaj do pracy dane swoich klientów i zsynchronizuj je z Facebookiem lub Google, aby gromadzić podobnych subskrybentów i znajdować bardziej wartościowych klientów.

Icon 3
Zmniejsz swój CAC

Zoptymalizuj koszty pozyskiwania klienta, wykluczając te segmenty klientów, które przechwytują i synchronizują nowe kontakty zaraz po konwersji.