- Funkcje
- Cennik
- Migracja
- Pomoc: +370 698 15478
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Wbudowana synchronizacja odbiorców Omnisend umożliwia dynamiczną synchronizację segmentów kontaktowych z Facebookiem i Google w celu skuteczniejszego targetowania reklam.
Zacznij za darmoPełny dostęp. Bez karty kredytowej.
Highly rated & popular with merchants in USA
Audience Sync umożliwia retargetowanie kontaktów na Facebooku i w Google przy użyciu ich adresów e-mail, a nie plików cookie. Oznacza to, że będziesz mógł kontynuować segmentację i kierowanie reklam do różnych grup odbiorców.
Zsynchronizuj segmenty zdefiniowane w Omnisend z bazą kontaktów za pomocą paru kliknięć i zapomnij o ręcznej pracy z plikami CSV.
Użyj segmentacji Omnisend, aby wykorzystać dane klientów i retargetować lub opracować sprecyzowaną, opartą na danych, bazę podobnych odbiorców.
W przeciwieństwie do innych rozwiązań oferujących cogodzinną synchronizację danych Omnisend synchronizuje Twoje kontakty z Facebookiem co 5-15 minut, dzięki czemu baza Twoich odbiorców jest zawsze aktualna.
Nasz cennik SMS opiera się na systemie subskrypcji kredytów SMS - można je wykorzystać do wysyłania zarówno wiadomości SMS, jak i MMS. Możesz w dowolnym momencie rozpocząć, uzupełnić i anulować subskrypcję kredytów SMS w dowolnym momencie.
Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem reklamowym na Facebooku jako Custom Audiences. Możesz kierować do nich reklamy na Facebooku i na Instagramie..
Twoje segmenty Omnisend są dynamicznie synchronizowane z kontem Google Ads i mogą być używane jako grupy odbiorców Customer Match. Możesz kierować do nich reklamy w Google Search, Display, Gmail i Youtube.
Wyjdź poza grupę „wszyscy odbiorcy” i kieruj reklamy do konkretnych osób, korzystając z naszej elastycznej segmentacji, skoncentrowanej na e-commerce. Segmentuj na podstawie historii zakupów, etapów cyklu życia klienta i innych zmiennych behawioralnych, aby tworzyć wartościowe segmenty o wysokiej konwersji i docierać do nich za pośrednictwem kanałów własnych lub płatnych.
Zwiększ swój zasięg i szanse na konwersję, retargetując mniej aktywnych klientów lub najnowsze kontakty.
Wykorzystaj do pracy dane swoich klientów i zsynchronizuj je z Facebookiem lub Google, aby gromadzić podobnych subskrybentów i znajdować bardziej wartościowych klientów.
Zoptymalizuj koszty pozyskiwania klienta, wykluczając te segmenty klientów, które przechwytują i synchronizują nowe kontakty zaraz po konwersji.